x
x

Pomoc / FAQ

Jak si založím zákaznický účet?

Za tímto účelem přejděte na „Registrovat" na horním okraji stránky. Následně vyplňte všechna pole označená *. Vyberte heslo a potvrďte své údaje. Při budoucím přihlášení do svého zákaznického účtu na stránkách Hirmer VELKÉ VELIKOSTI budete dotázáni na svoji e-mailovou adresu a své heslo.

Proč mi přihlášení nefunguje?

Zkontrolujte prosím, zda je kombinace sestávající z e-mailové adresy, resp. uživatelského jména a hesla správná. Při zadání hesla dbejte na psaní velkých a malých písmen a také na případné mezery. Navíc máte možnost požádat přes funkci „Zapomenuté heslo“ o odkaz na vytvoření nového hesla. Zkontrolujte prosím, zda jste obdrželi potvrzovací e-mail (zkontrolujte příp. také svoji spamovou složku) a klikněte na potvrzovací odkaz. Vaše přihlášení se odblokuje až při potvrzení Vaší registrace kliknutím na obsažený potvrzovací odkaz. Pokud potřebujete další podporu, kontaktujte prosím náš zákaznický servis.

Kde najdu a změním svoje uložené údaje?

Přihlaste se na horním okraji stránky v „Můj účet“. Zde naleznete informace o svých objednávkách a také zde můžete zobrazit a měnit své uložené údaje.

Dodáte objednávku také na jinou adresu?

Při zadání svých údajů namísto „stejná jako fakturační adresa“ vyberte „jiná dodací adresa“. A my poté dodávku provedeme na zde uvedenou adresu.

Je možné obdržet v rámci jedné zásilky několik objednávek?

Zaslání několika objednávek v rámci jedné zásilky v současnou dobu bohužel není možné.

Co se stane, pokud moje objednávka obsahuje výrobky s různými termíny dodání?

Při výběru způsobu odeslání prosím vyberte „Požadováno dodání po dílčích dodávkách“. My poté okamžitě dodáme zboží, které máme skladem. Výrobky s delší dodací lhůtou Vám dodáme v další zásilce. Pokud tuto možnost nevyberete, odešleme všechno zboží zároveň, jakmile bude k dispozici.

Co znamená LT, XLT, 2XT, 3XT?

Velikost postavy (také „štíhlá velikost“ nebo „dlouhá velikost“) je konfekční velikost určená speciálně pro velmi velké muže. Často se označuje délka písmenem L (long) nebo T (tall), např. 42L nebo XLT. Délky odpovídají velikostem L až 3 XL, jsou ale mnohem větší (v trupu cca o 5–10 cm delší, rukávy o 3–5 cm delší).Případně naleznete na tabulky s rozměry různých velikostí.

Proč mi vyhledávač velikostí nedokáže najít vhodnou velikost?

Jako pomůcku při výběru správné velikosti naleznete pod volbou velikosti u každého výrobku odkaz na tabulku velikostí „Jaká velikost je pro mě ta pravá“.

Případně naleznete na tabulky s rozměry různých velikostí.Podle těchto údajů můžete zjistit svoji vlastní velikost. Za tímto účelem srovnejte své vlastní míry nebo si zjistěte svoji velikost na základě kusu oblečení, které Vám padne. V opačném případě klikněte na naše instrukce, které Vám pomohou při zjišťování měr nebo přímo kontaktujte náš servisní tým.
Nebo využijte „Vyhledávač velikostí" pod „SERVICE“ na konci stránky.

Jak uplatním svoji poukázku?

Zadejte prosím v prvním kroku v „Nákupním košíku“ do volného pole „Poukázka” kód své poukázky a klikněte na „Použít”. Částka poukázky se zohlední u součtu v nákupním košíku. Kód poukázky se nachází ve vytisknutých poukázkách z poboček pod částkou poukázky.

Kterými platebními prostředky mohu provést platbu?

V e-shopu můžete platit pomocí následujících platebních metod:
Platební karta (Visa, Master Card a American Express)
Bankovní inkaso (Německo)
Expresní bankovní převod (Německo, Rakousko, Švýcarsko)
PayPal
Billpay (Německo)
Dobírka (Německo, Rakousko, Švýcarsko, Polsko, Česká republika)
Przelewy24 (Polsko)
Další informace o jednotlivých platebních metodách naleznete na moznosti platby.

Jak mi budou vráceny peníze při vrácení zásilky?

Vrácení zaplacené částky je prováděno do jednoho týdne od přijetí Vámi vráceného zboží.

 VŠECHNY ZEMĚ
Platební karta
Částka dobropisu bude připsána na účet, ze kterého byla provedena platba pomocí platební karty.
PayPal
Částka dobropisu bude připsána na Váš účet PayPal do jednoho pracovního dne.

NĚMECKO, RAKOUSKO, ŠVÝCARSKO
Expresní bankovní převod
Částka dobropisu bude připsána na Váš bankovní účet, ze kterého byla odečtena částka za Váš nákup. Připsání částky dobropisu na Váš účet může trvat až 5 pracovních dní.
Dobírka
Zadejte prosím své úplné bankovní údaje do vratkové poukázky. Částka dobropisu bude připsána na Váš bankovní účet. Připsání částky dobropisu na Váš účet může trvat až 5 pracovních dní.
Dárkový poukaz
Částka dobropisu bude opět připsána na Váš dárkový poukaz.

NĚMECKO
Nákup na fakturu
Při vrácení zboží bude ponížena fakturační částka o vrácené zboží. Zaplaťte prosím pouze zboží, které si ponecháte.
U již zaplaceného zboží Vám bude zaplacena příslušná částka dobropisu, a to nejpozději do 14 dní od přijetí vratky.
Platba předem
Částka dobropisu Vám bude připsána na Vášbankovní účet. Připsání částky dobropisu na Váš účet může trvat až 5 pracovních dní.
Sepa vrubopis
Částka dobropisu bude připsána na Váš, za kterého byla odečtena částka za Váš nákup. Připsání částky dobropisu na Váš účet může trvat až 5 pracovních dní.

POLSKO
Dobírka
Zadejte prosím své úplné bankovní údaje do vratkové poukázky. Částka dobropisu bude připsána na Váš bankovní účet. Připsání částky dobropisu na Váš účet může trvat až 5 pracovních dní.
Przelewy24
Částka dobropisu bude připsána na Váš bankovní účet, ze kterého byla odečtena částka za Váš nákup. Připsání částky dobropisu na Váš účet může trvat až 5 pracovních dní.

ČESKÁ REPUBLIKA
Dobírka
Zadejte prosím své úplné bankovní údaje do vratkové poukázky. Částka dobropisu bude připsána na Váš bankovní účet. Připsání částky dobropisu na Váš účet může trvat až 5 pracovních dní.

Bude mi uhrazena daň z přidané hodnoty, když je zboží zasíláno mimo území Německa?

Pro objednávky, které jsou zasílány mimo EU, neúčtujeme německou sazbu DPH. V souhrnu objednávky jsou uvedeny všechny ceny zboží netto (bez DPH). Mějte prosím na paměti: Platí dovozní ustanovení příslušné země.

Při dodávce do Švýcarska s hodnotou objednávky nad 1000 € je nutné počítat se speciálními celními formalitami, takže můžeme zboží zaslat až o 1–2 dny později.
Při dodávce do zemí mimo EU je nutné připočítat celní, daňové a jiné poplatky. Další informace o clech najdete například na
http://ec.europa.eu/taxation_customs/index_de.htm
a o dovozní dani z přidané hodnoty na
http://www.zoll.de/DE/Fachthemen/Zoelle/Zolltarif/zolltarif_node.html
a speciálně pro Švýcarsko na
http://xtares.admin.ch/tares/login/loginFormFiller.do

Mohu si určit, jak se má zásilka odeslat?

U volby „Odeslání/platba“ zadejte požadovaný termín odeslání. My objednávku odešleme v tomto termínu. Dodací lhůta je uvedena v naší tabulce dodacích lhůt.

Kde mohu sledovat svoji zásilku?

Provedli jste objednávku v e-shopu a rádi byste sledovali stav své objednávky? Své objednávky naleznete v „Můj účet" a můžete samozřejmě kdykoli zkontrolovat jejich stav.

Jakmile bude Vaše objednávka odeslána, obdržíte e-mailem také potvrzení o odeslání. Pomocí obsaženého odkazu o sledování zásilky můžete kdykoli on-line sledovat stav dodání a přímo si ho ověřit s příslušnou spediční firmou.

Jak dlouho trvá dodání objednaného zboží?

Objednané zboží odešleme na dodací adresu uvedenou v objednávce co nejdříve. Dodání v Německu a Rakousku provádí spediční firmy DHL a DPD, ve Švýcarsku DHL a celosvětově DHL/UPS.
Zaslání do Německa
Objednané zboží Vám bude při zaslání do Německa dodáno spedičními firmami DHL/DPD do 1–3 pracovních dní.
Zaslání do Rakouska
Objednané zboží Vám bude při zaslání do Rakouska dodáno spedičními firmami DHL/DPD do 3 pracovních dní.
Zaslání do Švýcarska
Objednané zboží Vám bude při zaslání do Švýcarska dodáno spediční firmou DHL do 2–6 pracovních dní.
Zaslání do Polska
Objednané zboží Vám bude při zaslání do Polska dodáno spediční firmou UPS do 4–7 pracovních dní.
Zaslání do České republiky
Objednané zboží Vám bude při zaslání do České republiky dodáno spediční firmou UPS do 2–5 pracovních dní.
Zaslání mezinárodně

Mohu obdržet objednané zboží také rychleji? Nabízíte expresní dodání?

V rámci Německa je k dispozici jako způsob dodání možnost „Expresní doručení“. Při objednávce zadané do 13:00 hod. obdržíte své zboží následující pracovní den.

Kde mohu změnit dodací adresu?

Pod „Spravovat adresy” ve svém zákaznickém účtu můžete upravovat, resp. měnit svou dodací a fakturační adresu. Pro provedení změn musíte být přihlášeni.

Mohu dodací adresu změnit dodatečně?

U dokončených objednávek dodací adresu již dodatečně bohužel změnit nelze.

Jak funguje vrácení zboží?

Pokud by Vám některé zboží zakoupené v e-shopu Hirmer VELKÉ VELIKOSTI nevyhovovalo, můžete ho vrátit bez udání důvodů během dvou týdnů od dodání. Další informace najdete na:
https://www.hirmer.com/velke-velikosti-cz/vraceni-zbozi/

Neobdržel(a) jsem vratkovou nálepku? Jak mohu zboží vrátit?

Novou vratkovou nálepku můžete vytvořit a vytisknout přímo ve svém zákaznickém účtu. Pokud tato funkce nefunguje, kontaktujte jednoduše náš zákaznický servis a my Vám zašleme okamžitě novou vratkovou nálepku pro Vaše bezplatné vrácení zboží.

Mohu zboží vyměnit?

Výměna zboží v současné době bohužel není možná. Pokud je výrobek v e-shopu v požadované barvě nebo velikosti, požádáme Vás o zadání nové objednávky. První objednávku (nebo jednotlivé výrobky v ní obsažené) můžete vrátit do dvou týdnů. My Vám vrátíme zaplacenou částku do 14 dní od přijetí vráceného zboží.

Co mám udělat, pokud se mi objednané výrobky nelíbí nebo mi nesedí?

Vrácení zboží do Německa, Rakouska, Švýcarska

Pokud by se Vám zboží objednané v e-shopu nelíbilo nebo Vám nesedělo, můžete ho vrátit do 14 dní od data dodání buď v jedné z našich prodejen na pokladně (oproti předložené faktuře) nebo nám ho bezplatně zaslat zpět poštou.
Další informace naleznete zde:
https://www.hirmer.com/velke-velikosti-cz/vraceni-zbozi/

Vrácení zboží mezinárodně

Pokud by se Vám zboží objednané v e-shopu nelíbilo nebo Vám nesedělo, můžete nám ho zaslat bezplatně zpět poštou do 14 dní od data dodání.
Další informace naleznete zde:
https://www.hirmer.com/velke-velikosti-cz/vraceni-zbozi/

Kde se nachází nejbližší prodejna?

Hirmer VELKÉ VELIKOSTI nabízí atraktivní a komplexní sortiment, různé velikosti a individuální poradenství na mnoha místech v Německu a Rakousku.

NĚMECKO

Hirmer VELKÉ VELIKOSTI má prodejny v následujících městech: Berlín, Brémy, Drážďany, Frankfurt, Hamburk, Hannover, Karlsruhe, Kolín, Lipsko, Mannheim, Mnichov, Münster, Norimberk a Stuttgart.

RAKOUSKO
Vídeň

Dále naleznete přehled našich prodejen HIRMER VELKÉ VELIKOSTI. Klikněte na jedno z měst a dostanete se okamžitě na stránku příslušné prodejny.

SERVISNÍ HORKÁ LINKA

SERVISNÍ HORKÁ LINKA

Potřebujete podporu?
Náš tým Vám rád pomůže. Neváhejte nám zavolat.

+420 228 880 175

+420 228 880 175